mercoledì 30 gennaio 2013

FASHION LOW COST: Red and Black Leather!

FASHION LOW COST: Red and Black Leather!


Red striped shirt
sheinside.com


Dorothy Perkins red top
dorothyperkins.com


Black legging
banggood.com



Bakers short boots
bakersshoes.com


Gathering Eye backpack bag
$62 - generalpants.com.au




Studded bracelet
$22 - batoko.com


Circle sunglasses
nastygal.com



Buongiorno a tutti!!!:)
Oggi è mercoledì ed è il giorno dedicato alla mia Rubrica FASHION LOW COST, in cui creo dei look alla moda e a dei prezzi accessibili a tutti noi comuni mortali!!!!:)
Stamani girovagando per il web, mi sono imbattuta sul blog di Le Blog de Betty, Betty mi piace moltissimo e mi sono innamorata del look che ha postato stamani sul suo blog, un maglioncino rosso, un paio di pantaloni neri di pelle ed infine un paio di stivali neri con il tacco, un look molto semplice e carino.
Ecco io ho voluto ricreare questo look, che mi è piaciuto veramente tanto, interpretandolo a modo mio, però con dei prezzi accessibili a tutti noi, come sempre mi sono trovata indecisa sul scegliere alcune cose, e come sempre ne ho scelte due invece che una!!!!:):)

Red Striped Shirt: 24 euro
Dorothy Perkins red top: 26 euro
Black  Legging: 17 euro
JustFabulous Platform Booties: 45 euro
Bakers Short Boots: 52 euro
Gathering Eye Backpack bag: 46 euro
Vintage leather handbag: 42.27 $
Asos triangle jewelry: 6.55 euro
Studded bracelet: 22$
Circle sunglasses: 30 euro


E voi cosa ne pensate di questo look che ho realizzato oggi?? Vi piace? Spero proprio di si!!:)
Fatemi sapere cosa ne pensate sono curiosa di leggere i vostri commenti!!
Un bacio a tutti e buona giornata!!

P.S: Se avete dei look che vi piacciono di blogger o personaggi famosi mandatemeli via email a Fedecristiano91@hotmail.it  oppure mettete "MI PIACE" alla mia pagina facebook e mandatemi le foto tramite messaggio privato a An Ordinary Lifestyle Book!

Le Blog de Betty 



Hello everyone! :)
Today is Wednesday and it is the day dedicated to my Address Book FASHION LOW COST, I create the stylish looks and affordable prices to all of us mere mortals! :)
This morning wandering around the web, I came across Blog Le Blog de Betty,, Betty, I love it and I love the look he posted on his blog this morning, a red sweater, a pair of pants blacks of skin and finally a couple blacks of boots with a heel, looks very simple and cute.
Here I wanted to recreate this look, which I liked very much, interpreting it in my own way, but with affordable prices to all of us, as I have always found the undecided choose some things, and as always, I have chosen two instead of one ! :) :)


Red Striped Shirt: 24 euro
Dorothy Perkins red top: 26 euro
Black  Legging: 17 euro
JustFabulous Platform Booties: 45 euro
Bakers Short Boots: 52 euro
Gathering Eye Backpack bag: 46 euro
Vintage leather handbag: 42.27 $
Asos triangle jewelry: 6.55 euro
Studded bracelet: 22$
Circle sunglasses: 30 euro


And what do you think of this look that I realized today? You like it? I sure hope so! :)
Let me know what you think I'm curious to read your comments!
A kiss to all and good day!

PS: If you have the look you like the bloggers or celebrities send them via email to Fedecristiano91@hotmail.it or put "LIKE" to my facebook page and send me pictures via private message to An Ordinary Lifestyle Book!



14 commenti:

  1. Gorgeous outfits !! This classico color´s combo is always chic !



    XX Luba
    Well Living BLog :: mixing today red, pumpkin and black
    http://www.well-living-blog.com

    RispondiElimina
  2. il maglione burgundy sheinside è bellissimo...
    kiss e buona giornata
    vendy

    NEW POST!!!
    FOLLOW ME ON:
    the simple life of rich people blog
    instagram @thesimplelifeofrichpeople
    twitter @simpleliferichP

    RispondiElimina
  3. Fantastico questo look, il maglione di Sheinside mi piace troppo!
    xoxo

    Nuovo post: http://valefashionworld.blogspot.it/2013/01/ootd-scottish-time.html

    RispondiElimina
  4. A me piace molto il maglione di Dorothy Perkins. Molto carino questo look.

    Valeria.
    http://myurbanmarket.blogspot.it
    http://www.facebook.com/ValeUrbanMarket

    RispondiElimina
  5. Mi piace quest'outfit :) Brava!

    voguemybible.blogspot.com

    RispondiElimina
  6. Love your blog. Maybe wanna follow each other?? Let me know :) XOXO

    http://bblluusshh.blogspot.com

    RispondiElimina
  7. Nice look.. Love red and black =)

    Kiss Kiss,
    beautifulbyj.blogspot.pt

    RispondiElimina
  8. So nice selection!!!! I like it!!! :)

    RispondiElimina
  9. wow what a lovely item collection <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    RispondiElimina
  10. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    RispondiElimina
  11. Uhhhh che bello questo look! Come sempre sei bravissima a ricreare e inventarne di nuovi! Well done!

    Abbi una splendida giornata, caVa! =)

    RispondiElimina
  12. mi piace tantissimo anche a me questo outfit, è semplice, ma il maglione rosso si fa notare!!!!

    www.piccisove.com

    RispondiElimina