lunedì 26 marzo 2012

TOTAL BLUE AND JEANS!!!

Buon pomeriggio a tutti!!!!
Oggi ho pensato a un outfit blue e di jeans, in poche parole, ho abbinato la mia giacca blue di H&M, con una maglietta di Zara, un paio di Jeans di Pinko e visto che  questa primavera/ estate, ci sarà il boom dei sandali aperti, ho optato per i miei sandali blue pitonati...
Buona Giornata a tutti e fatemi sapere cosa ne pensate!!! baci...

Good afternoon everyone!!
Today I thought of an outfit blue and jeans, in a nutshell, I matched my jacket blue H & M,with a shirt from Zara, a pair of Jeans Pinko and since this spring / summer, there will bea boom in sandals open, I opted for my sandals, blue python ...
Good Day to everyone and let me know what you think! kisses ...













13 commenti:

  1. Hi Dear, great style!:D
    This is our blog follow us, if you like! :*
    http://vlittleapples.blogspot.com/

    RispondiElimina
  2. SUPER CUTE PICS...Lovely SANDALS and always lovely LIPSTICK =)

    You can check my RED-BLACK OUTFIT in:

    http://laviequo.blogspot.de/2012/03/r-day.html

    XOXO from MUNICH

    La Vie Quotidienne

    www.laviequo.com

    RispondiElimina
  3. Nice blog, thanks for your comment! I follow you, follow back?
    Love the blazer. Have a nice day xx

    RispondiElimina
  4. Blazer azul mas que hermoso!!! Besos y buen lunes

    www.cosasde-ladydiva.com

    RispondiElimina
  5. Bellissimo blazer! Adoro il blu! :)
    Miky.
    http://calipsosphilosophy.blogspot.it/

    RispondiElimina
  6. grazie per essere passata da me!
    Mi piace il tuo blog, ti seguo ;)

    - - -

    Passa a dare un sguardo al mio GIVEAWAY, puoi vincere un bozzetto moda su misura per te!

    http://brightlightgarden.blogspot.it/2012/03/festeggiamenti-giveaway.html

    RispondiElimina
  7. Guapísima!me encanta tu look y tu estilo!esas sandalias son divinas!
    Besazos y desde ya tienes nueva seguidora!.

    RispondiElimina
  8. Me encanta el look!! Muy guapa :D

    RispondiElimina
  9. Love your blog! you are so pretty :) thanks for follow!! muaaak

    RispondiElimina
  10. Beautiful look and the pink lips are amazing on you!

    RispondiElimina