domenica 19 febbraio 2012

I LOVE..... GOLD DRESS!!!!!!!!!

Salve a tutti!!!! :) ieri sera sono uscita e ho optato per un look, diciamo un po più "elegante", un vestito tutto ricamato color oro, con un paio di decoltè nere e una pochette color oro !! Visto le temperature un po basse, ho indossato anche le calze, però io ve lo mostro senza, in quanto a mio parere, questo vestito senza calze merita di più! un bacio!!!!

Hi all!! :) Last night I went out and opted for a look, let's say a bit more "elegant", a dress all embroidered in gold, with a pair of cleavage and a black clutch Article gold! Since the temperatures a bit lower, i wore the socks, but I will not show it, because in my opinion, this dress without stockings deserves better! a kiss!!





















42 commenti:

  1. very romantic look, great dress, Beautiful, I am following your blog pls visit mine, I hope you will follow back
    http://aprettylife13.blogspot.com/

    RispondiElimina
  2. That is such a lovely dress! :) and the red lipstick looks really good on you!

    http://in-the-water-i-am-beautiful.blogspot.com/
    xxx

    RispondiElimina
  3. Un vestido preciosos. Estas muy guapa.
    Besos

    RispondiElimina
  4. Muchas gracias querida!! :) besos

    RispondiElimina
  5. Love your outfit girl! Like your style!
    Wanna follow each other?

    alisvolatpropiisdairy.blogspot.com

    With love, M

    RispondiElimina
  6. i love this outfit... especially the dress!! simply beautiful!
    definitely following you now & would be more than happy if you took a look at my blog some time & maybe follow back!? :) it would mean a lot to me!!!

    love from london,

    http://pulcinellata.blogspot.com/

    RispondiElimina
    Risposte
    1. thank dear!! :) i'm following you!! :):)

      Elimina
  7. I love your dress, it's so cute!!
    xoxo

    RispondiElimina
  8. Hello,
    very beautiful lacy dress!!! You look wonderful in it!!!

    http://charlottehouse22.blogspot.com/

    RispondiElimina
  9. Cute lip color!

    Thanks for being one of my followers! :-)

    RispondiElimina
  10. hi!i like your blog! we may follow each other it u want! i'll be very happy!) thank u)

    RispondiElimina
  11. ti seguo, bellissimo vestito!!
    se ti va passa da me :)


    http://ladysallthethingsilove.blogspot.com/

    RispondiElimina
  12. Caspita come hai fatto con il freddo senza calze e con questo vestito così carino...coraggiosa ;-)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Nono mi sono messa le calze quando sono uscita, però qui l ho postato senza!!! :):)

      Elimina
  13. Il vestito è molto carino :D comunque ho appena pubblicato un nuovo post sul mio blog, passa a dare un'occhiata, mi farebbe piacere avere un tuo parere ;) eccoti il link:
    http://www.toprebel.com/2012/02/zara-bag.html
    - Reb, xoxo.

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Grazie mille Rebecca!! :) Certo che passo :):)

      Elimina
  14. you look fabulous
    gorgeous dress

    RispondiElimina
  15. Il vestito è davvero molto carino ed elegante!!
    Grazie per essere passata, ti seguo volentieri! :D

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Grazie mille!!! è molto carino il tuo blog! :)

      Elimina
  16. Stai bene, molto chic!
    Passa a trovarmi se ti va...io ti seguo!
    Baci
    Ylenia

    RispondiElimina
    Risposte
    1. grazie mille!! :) passo molto volentieri! :)

      Elimina
  17. mi piace molto il vestito. davvero elegante!

    http://nonsidicepiacere.blogspot.com/

    RispondiElimina
  18. Thanks! ♥

    amazing dress, I also love the pink detail !

    (I follow back :))

    Kisses!

    RispondiElimina